گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰
فایروال فورتی گیت از قدرت فایروالینگ بالا برخوردار است و دارای ویژگی های Application Control, Antivirus, Anti-spyware, VPN, web filtering و …می باشد. با ۵۲Gbps توان عملیاتی فایروال و زمان تاخیر کم، فورتی گیت ۱۰۰۰D مدلی مناسب برای مراکز داده کوچک است و فایروالی با کارایی بالا را ارائه می دهد. پورت های ۱۰GB و افزایش چشمگیر عملکرد VPN شما را قادر می ساز با شبکه همگام شوید.

به منظور بررسی ذخیره ساز کیو نپ تحت شبکه کیونپ مدل QNAP ES1640dc E5-96G 16-Bay Network Storage می توان گفت کارشناسان و متخصصان حرفه ای به منظور تامین نیاز ذخیره سازی خود به شکل منطقی، سریع و ایمن، بایستی از سرورهای ذخیره ساز از جمله NAS استفاده کنند.از ویژگی های قابل ذکر برای این نسخه از هاردهای تحت شبکه QNAP  می توان به وجود پردازنده (Intel Xeon E5-2420 v2 2.2GHz Six Core (For Each Controller به همراه ۶ جایگاه رم و ۳۲ گیگ رم و (۳۲GB DDR3 (Max. 64GB) (For Each Controller حافظه  نوشتن کش برای هر کانکتور  به همراه ۲ گیگ فلش مموری برای این نسخه در نظر گرفته شده است.این دستگاه مجهز به ۴ عدد پورت usB 3.0/ 2.0 می باشد و در هر سطح قابلیت پذیرش ۱۲۸  ترابایت به صورت ۱۶x8TB  را دارد.همچنین باید افزود این محصول از یک پورت LAN 10/100/1000  برای هر کنترل کننده برای مدیریت به صورت ریموت بهره گرفته است .همچنین برای هر کنترل کننده ۲ درگاه RJ45  و همچنین Intel X540-BT2 در نظر گرفته شده است.گفتنی است این دستگاه هشت اسلات PCI  قابل استفاده برای ۴۰ گیگابیت Ethernet  یا LAN 10GBE  و چهار اسلات PCI Gen 2.0 به صورت Dual Path  Mini SAS  را به کار گرفته است.برای اطلاع از قیمت ها با ما درارتباط باشید. لایسنس فروتی گیت همچنین باید افزود این محصول از یک پورت LAN 10/100/1000  برای هر کنترل کننده برای مدیریت به صورت ریموت بهره گرفته است .

  • ۹۷/۰۹/۱۴
  • محسن محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی