گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰

تور بلژیک

تور بلژیک

بلژیک یکی از کشورهای اروپایی است که با وجود کوچکی، دارای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بی شمار می‌باشد. این جاذبه‌ها باعث به وجود آمدن تورهای گردشگری مختلف برای سفر به بلژیک شده‌اند. افراد زیادی با شرکت در تور بلژیک، سعی بر این دارند که خاطره‌ای خوش از سفر خود برجای گذارند. بلژیک با داشتن موزه‌ها، کلیساها، گالری‌های هنری و غیره بسیار مورد پسند افرادی قرار گرفته است که در تور بلژیک شرکت می‌کنند. در صورتی که قصد شرکت در تور بلژیک را دارید، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند تا از سفر خود بیشترین لذت را ببرید.

بلژیک

بلژیک با مساحت بیش از 30 هزار کیلومتر مربع، یکی از کشورهای اروپای شمالی به شمار می‌رود که با داشتن حکومت دموکراسی پارلمانی، بیش از 11 میلیون جمعیت دارد. پایتخت کشور بلژیک، بروکسل است و واحد پولی آن یورو می‌باشد. دین رسمی کشور بلژیک کاتولیک است؛ اما دین‌های دیگری نظیر اسلام، یهودی و پرتستان نیز جزء اقلیت‌های مذهبی به شمار می‌روند. به طور کلی می‌توان گفت نزدیک به 65% از مردم این کشو به خدا اعتقاد دارند. زبان مردم بلژیک همچون فرهنگ آن‌ها، دارای تنوع بسیار می‌باشد. اما به قطعیت می‌توان گفت زبان رسمی مردم این کشور فرانسوی، هلندی و آلمانی است. مردم بلژیک، افرادی خون گرم و شوخ طبع هستند و سبک معماری خاص این کشور، باعث شده افراد زیادی در تور بلژیک شرکت کنند.

تور بلژیک

آب و هوای بلژیک

آب و هوای بسیار مطلوب بلژیک، تبدیل به یک علت اصلی برای استقبال از تور بلژیک شده است. نزدیک بودن بلژیک به دریا باعث شده است بیشتر مناطق این کشور از یک آب و هوای دریایی و معتدل بهره ببرد. یکی از مشخصه‌های اصلی این کشور، بارندگی بالاست. از این رو شما در بیشتر ایام سال شاهد باران‌های متوالی خواهید بود. آب و هوای مطبوع این کشور کمک شایانی در بهره بردن از تابستان‌های خنک و زمستان‌های گرم کرده است. از این رو شما می‌توانید در هر فصلی از سال به رزرو تور بلژیک پرداخته و از این آب و هوای معتدل لذت ببرید. باراش های باران باعث شده شهروندان شهرهای مختلف این کشور از هوای پاک و تمیز استفاده و اکسیژن خالص را استنشاق کنند. عدم وجود گرمای سوزان باعث شده است افراد زیادی تابستان خود را در کنار سواحل این کشور بگذرانند و آفتاب بگیرند.

تور بلژیک

بهترین زمان سفر به کشور بلژیک

اگر قصد شرکت در تور بلژیک را دارید، باید درباره ی بهترین زمان برای رزرو بلیط تور بلژیک آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین سفر را برای خود رقم بزنید. با توجه به وضعیت آب و هوایی بلژیک که در بالا گفته شد، بدیهی است که نیمه ی اول سال بهترین زمان برای سفر به این کشور می‌باشد. این کشور تابستان‌هایی بسیار معتدل داشته و زمستان‌های آن به دمای کمتر از 6 درجه سانتی‌گراد نمی‌رسد. درصورتی‌که با باران میانه ی خوبی ندارید و گمان می‌کنید که باران می‌تواند باعث ایجاد تداخل در برنامه ی سفر شما شود، پس نیمه ی اول سال را برای شرکت در تور بلژیک انتخاب کنید.

از این رو ماه‌های خرداد تا مرداد بهترین زمان برای سفر به این کشور هستند و این زمان از سال در دسته ی ماه‌های پر گردشگر بلژیک است. به علت وجود گردشگران زیاد در این زمان از سال، هزینه‌ها نیز در حداکثر مقدار خود قرار دارد؛ بنابراین باید خود برای یک سفر هزینه بردار آماده کنید. حال اگر هزینه‌ای که صرف می‌کنید برای شما مهم است، بهتر است ماه‌های کم گردشگر را برای سفر با تور بلژیک انتخاب کنید تا کمترین هزینه را در زمینه ی بلیط، هتل و رستوران‌ها بپردازید.

تور بلژیک

فرودگاه بین المللی در کشور بلژیک

فرودگاه بین المللی بروکسل، یکی از پرترددترین فرودگاه‌های بلژیک می‌باشد که سالانه مسافران زیادی در آن به سفر می‌پردازند. داشتن امکاناتی نظیر رستوران، کافه و فروشگاه در این فرودگاه، آن را تبدیل به یک فرودگاه بسیار مجهز کرده است. کسانی که در تور بلژیک شرکت کرده‌اند، قطعاً قدم در این فرودگاه گذاشته‌ و از امکانات آن استفاده کرده اند. این فرودگاه دارای یک ترمینال بوده و تمامی پروازها از همان یک ترمینال به انجام می‌رسد.

امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت رایگان در فرودگاه، بسیار مورد پسند مسافران، مخصوصاً مسافران تور بلژیک قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی بروکسل در نزدیک زاونتام قرار گرفته و وجود سیستم حمل و نقل عالی در فرودگاه به مسافران کمک کرده است تا به راحتی خود را به مرکز شهر برسانند.

تور بلژیک

پرواز از ایران به بلژیک

اگر قصد شرکت در تور بلژیک را دارید، داشتن اطلاعات کلی درباره ی پرواز به این کشور قطعاً برای شما مفید خواهد بود. فاصله ی تهران تا پایتخت بلژیک بیش از 4106 کیلومتر بوده و قطعاً مدت زمان پرواز از تهران تا بروکسل، بیش از 6 ساعت خواهد بود. شرکت‌های هواپیمایی زیادی هستند که به مقصد بلژیک پرواز دارند، بنابراین شما می‌توانید به راحتی با بررسی شرایط و مشخصات پروازها، پرواز مورد نظر خود را پیدا و بلیط آن را رزرو کنید.

در صورتی که به دنبال یک پرواز ارزان قیمت به بلژیک هستید، می‌توانید با کمی جستجو، ایرلاین مورد نظر خود را یافته و پرواز خود را رزرو کنید. با توجه به شرایط و علاقه‌مندی خود می‌توانید به صورت مستقیم و غیرمستقیم (همراه با توقف) از تهران به مقصد بروکسل پرواز کنید. شرکت‌هایی نظیر ترکیش، قطر، قشم ایر، امارات و ایر فرانس آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

تور بلژیک

جاذبه های دیدنی و گردشگری بلژیک

بلژیک با داشتن معماری‌های زیبا و خاص و همچنین جاذبه‌های گردشگری بی نظیر، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. مکان‌هایی مانند میدان گرند پلاس، قلعه‌های تاریخی، کلیسای جامع سنت باوو و غیره از جمله نقاط قوت بلژیک برای گردشگری به شمار می‌روند. هر یک از شهرهای این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری مخصوص به خود هستند. برای مثل در بروکسل، شاهد مکان‌هایی همچون کاخ سلطنتی، موزه سلطنتی هنرهای زیبا، آتومیم، مونت دس آرت، کلیسای نوتردام دو سابلون و بسیاری دیگر خواهید بود که می‌توانید با شرکت در تور بلژیک از آن‌ها بازدید کنید.

تور بلژیک

مراکز خرید بلژیک

افرادی که در تور بلژیک شرکت کرده اند، می توانند از مراکز خرید زیبای این کشور نیز دیدن کنند و به خرید کالاها و اقلام مورد نیاز خود بپردازند. وجود مراکز خریدی همچون وستلند شاپینگ، آوِنیو لویز، لا بوتیک تین تین، سیتی تو، داکس بروکسل، پلنت چاکلت و بسیاری دیگر رویای بسیاری از افراد در خرید را برآورده کرده است. علاوه بر مراکز خرید معروف، بوتیک ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که شما می توانید با توجه به نزدیکی، از آن ها خریدهای خود را انجام دهید. شکلات و آب‌جو دو سوغاتی مهم بلژیکی به شمار می روند و شما می توانید در مغازه های این کشور با دنیایی از شکلات رو به رو شوید.

تور بلژیک

هتل های بلژیک

کشور بلژیک مملوء از هتل‌ها، هتل آپارتمان و هاستل های مختلف بوده و افرادی که در تور بلژیک شرکت می‌کنند می‌توانند با توجه به بودجه ی خود، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنند. وجود هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره و غیره در جای‌جای کشور، انتخاب را برای شرکت‌کنندگان در تور بلژیک راحت کرده است. اما فراموش نکنید بهای این هتل‌ها کمی بالا است. هتل‌هایی مانند هتل رویال سنتر بروکسل، هتل بدفورد بروکسل، هتل ماریو اکس بروکسل، هتل آسترید بروکسل و غیره نمونه‌هایی از هتل‌های 3 ستاره هستند که بسیار مناسب افرادی هستند که در تور بلژیک شرکت کرده‌اند.

تور بلژیک

سیستم حمل و نقل در بلژیک

کشور بلژیک همچون هر کشور دیگری، از یک سیستم حمل و نقل عالی و کامل بهره می‌برد. سیستم حمل و نقل عمومی این کشور شامل اتوبوس، قطار، مترو و تراموا می‌شود که در مقایسه با تاکسی، می‌توانید با استفاده از آن‌ها کمتر هزینه کنید. افرادی که در تور بلژیک شرکت کرده‌اند می‌توانند به راحتی از سیستم حمل و نقل عمومی این کشور استفاده کنند. در صورتی که مقصد گردشگری شما نزدیک به محل اقامتتان است، می‌توانید با کمی پیاده‌روی خود را به محل مورد نظر برسانید تا علاوه بر لذت بردن از مناطق اطراف، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

تور بلژیک

تور بلژیک

در صورتی که قصد سفر به بلژیک را دارید، شرکت در تور بلژیک یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از سفر می باشد. تور بلژیک خدمات گوناگونی برای مسافران ارائه می دهد که با توجه به نوع تور و بهایی که می پردازید، این خدمات متغیر هستند. مسئولین تور بلژیک برنامه ریزی های لازم را برای شما انجام می دهند تا از هر دقیقه یسفر خود، لذت کافی را ببرید. این تورها برای شما بلیط رفت و برگشت تهیه می کنند و همچنین خیال شما را بابت رزرو هتل و محل اقامت راحت می کنند.

تور بلژیک

نکاتی که باید در سفر به بلژیک از آن آگاه باشید!

مردم بلژیک دارای فرهنگ خاصی هستند؛ از این رو سعی کنید پیش از سفر با تور بلژیک، با فرهنگ مردم این کشور آشنایی داشته باشید. برای مثال مردم این کشور در اولین برخورد با شما بسیار رسمی برخورد می‌کنند، پس نباید توقع صمیمت داشته باشید. آشنایی به یکی از زبان‌های رسمی این کشور برای شما مزیت محسوب می‌شود؛ اما در صورتی که با تور بلژیک سفر می‌کنید، با وجود راهنمایان تور بلژیک، نیازی نیست نگران چیزی باشید. سعی کنید پوششی که در سفر به بلژیک انتخاب می‌کنید، مناسب با فرهنگ مردم باشد تا از همه نظر احساس راحتی کنید. مردم این کشور به تمیزی اهمیت خاصی می‌دهند، بنابراین در آراستگی و رعایت نکات بهداشتی دقت کنید.

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • محسن محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی