گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰

رنگ‌های اغوا کنندۀ غروب خورشید را به درون چشمان خود بیاورید

یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هنگام آرایش، آرایش چشم است، چراکه جلوۀ بی‌نظیری به چهرۀ شما می‌دهد و زیبایی شما را صد چندان می‌کند. آرایش چشمی که من در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم، یک آرایش چشم دخترانه با رنگ‌های بنفش و نارنجی است که ترکیبی دخترانه و جذاب مانند ترکیب رنگ غروب خورشید به چشمان شما می‌دهد.

پیش از شروع مقاله یک دسته بندی کلی که این مقاله بر اساس آن چیده شده را با هم مرور کنیم. این مقاله شامل 4 بخش است.

  • اقداماتی که پیش از آرایش چشم باید انجام دهید.
  • آموزش آرایش ابرو
  • آموزش سایه چشم
  • آموزش کامل خط چشم

آرایشی که در این مقاله به آن می‌پردازیم، جدید‌ترین و زیباترین مدل‌ آرایش چشم است که در عین زیبایی و جذابیت، بسیار ساده است.

قبل از شروع آرایش چشم باید چه کنیم؟

مهم‌ترین اقدامی که قبل از شروع آرایش چشم باید انجام دهید، این است که صورت و چشم‌های خود را کاملا بشویید و تمیز کنید. پس از آن به صورت خود مرطوب‌کننده بزنید، در مرحلۀ بعد کرم‌پودر و کانسیلر را به صورت خود بزنید. پس از اینکه کرم‌های صورت را زدید، وارد فاز آرایش چشم می‌شویم.

آرایش ابروها به صورت طبیعی و دخترانه

مهم‌ترین مسئله در آرایش چشم دخترانه این است که ابروهای شما طبیعی به نظر برسد. برای اینکه ابروهای شما طبیعی به نظر برسد به طریقه زیر عمل کنید.

از یک براش متوسط استفاده کنید. سپس یک خط چشم ژلی که رنگی نزدیک به ابروهایتان دارد را انتخاب کنید و خیلی آرام و منظم داخل ابروهایتان هاشور بزنید. دقت کنید که زیاد با براش به ابرو فشار ندهید و سعی کنید حالت طبیعی ابرویتان حفظ شود. هر چقدر ابروی شما به خط بیشتر نزدیک شود، از آرایش چشم دخترانه بیشتر فاصله گرفته‌اید.

برای زیر ابروهای خود می‌توانید از یک کانسیلر روشن استفاده کنید تا اطراف ابروهایتان تمیز و مرتب به نظر برسد.

eye-makeup

آموزش سایه چشم

این مدل آرایش چشم برای کسانی که می‌خواهند چشمانشان سربالا به نظر برسد بسیار مناسب است. برای آرایش چشم دخترانه از سایه‌های رنگارنگ استفاده کنید و کمتر به سمت رنگ‌های قهوه‌ای و کرم بروید، چراکه تم‌های رنگ قهوه‌ای سایه چشم، سن شما را بیش از آنچه که هستید، نشان می‌دهد. در این آموزش آرایش چشم من طیف بنفش را پیشنهاد می‌کنم. حالا مراحل زیر را دنبال کنید.

  • با یک براش گرد داخل چین پلک خود را با رنگ بنفش پر کنید. دقت کنید که سایه چشم را خیلی به سمت گوشه‌های چشم نبرید. رنگ اصلی را در از وسط چین پلک به سمت کناره‌ها ببرید و بالا و پایین آنرا با براش خود کامل محو کنید.
  • یک نارنجی آجری از پالت سایه خود انتخاب کنید و با یک براش زاویه دار گوشۀ انتهایی پلک خود را به صورت زاویه‌دار نارنجی کنید. دقت کنید که این رنگ نارنجی نباید خیلی با بنفشی که در میانۀ پلک شماست ترکیب شود؛ چراکه رنگ‌ها به صورت مجزا و شارپ باقی بمانند. فقط بخشی که این دو رنگ به هم می‌رسند را با هم ترکیب کنید. (درست مانند غروب خورشید)
  • حالا روی سطح پلک جایی که نزدیک به چشم است را با یک کانسیلر یا رنگ یاسی روشن پر کنید و بخش‌هایی را که مرز مشترک با سایر رنگ‌ها دارد را خوب ترکیب کنید.

تبریک می‌گویم سایۀ چشم شما تمام شد و حالا چشمان شما ترکیبی شبیه رنگ‌های اسرار آمیز غروب خورشید را دارد، نارنجی، بنفش، شیری. حالا با خیال راحت به سراغ خط چشم می‌رویم.

eye-makeup

آموزش خط چشم دخترانه

برای اینکه آرایش شما در این مدل آرایش چشم دخترانه به نظر بیاید نباید از خط‌های شارپ در آرایش خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید آرایش چشم دخترانه و ملیح‌تری داشته باشید می‌توانید مرحلۀ خط چشم را کلا از آرایش خود حذف کنید. برای انجام خط چشم مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در آرایش چشم دخترانه به هیچ عنوان از خط برای زیر چشمان خود استفاده نکنید؛ به جای آن از یک سایۀ قهوه‌ای استفاده کنید و با یک براش آنرا در زیر چشمانتان محو کنید.
  • در این مدل آرایش چشم برای کشیدن خط چشم بالایی از خط چشم ژلی استفاده کنید. اگر چشمان درشتی دارید، از خط چشم نازک و کشیده‌ استفاده کنید و اگر چشمان ریزی دارید، از خط چشم کلفت و کوتاه استفاده کنید. پس از اینکه خط چشم خود بالایی را کشیدید، قسمت زیر آن را با همان براش قهوه‌ای رنگی که خط چشم پایینی را کشیده بودید، کمی ترکیب کنید و خط آن را محو کنید.

eye-makeup

نکته: برای اینکه این مدل آرایش چشم بیشتر به صورت شما بنشیند، سعی کنید از خط چشم‌های مایع قلمویی کمتر برای آرایش چشم خود استفاده کنید و به جای آن از مداد و خط چشم ژلی استفاده کنید.؛ چرا اگر بخواهید اصلاحی روی خط چشم خود انجام دهید، خط چشم شما تکه تکه می‌شود.

  • برای گوشۀ چشمان خود از یک هایلایتر روشن استفاده کنید.
  • حالا نوبت به مرحلۀ ریمل می‌رسد. در مدل آرایش چشم دخترانه نباید از ریمل سنگین استفاده کنید. قبل از ریمل فرمژه بزنید و پس از آن از یک ریمل حجم دهنده استفاده کنید و یک ریمل سبک به مژه‌های خود بزنید.

در نهایت از یک فیکساتور یا اسپری آب معدنی برای فیکس کردن آرایش صورت خود استفاده کنید.

آخرین حرف

من در این آموزش آرایش چشم دخترانه سعی کردم همه چیز را پوشش دهم و تمام نکات ریز و جزئی را هم بیان کردم. اما آرایش صورت به ذوق، سلیقه و خلاقیت شما بسیار بستگی دارد. از آرایش‌های یکنواخت و تکراری پرهیز کنید و همیشه رنگ‌ها و مدل‌های مختلف آرایش را روی صورت خود امتحان کنید. روزی در میان این دنیای رنگ و نقش رنگی را خوهید یافت  کهاز تمام رنگ‌های دیگر بیشتر روی صورت شما می‌نشیند و حالا می‌توانید این آرایش را بیشتر در صورت خود استفاده کنید.

  • ۹۷/۰۶/۱۶
  • محسن محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی