گردشگری

گردشگری

گردشگری

گردشگری

  • ۰
  • ۰

تور ارزان قیمت کیش

تور کیش

کیش یک جزیره زیبا در جنوب ایران است که همه ساله مقصد گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار می گیرد. وجود جاذبه های گردشگری متنوع باعث شده که گردشگران زیادی با سلایق مختلف این جزیره را برای تفریح و خوشگذرانی انتخاب کنند. هرچند تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی است اما در بین گردشگران خارجی هم بسیار محبوب است. اگر به دنبال یافتن مقصدی برای استراحت هستید و یا به دنبال جایی برای لذت بردن از خرید و تفریح هستید تور کیش بهترین پیشنهاد برای شما است. وجود سواحل زیبا و چشم نواز، ماهی های رنگارنگ، محل هایی آرامش بخش برای استراحت و … مواردی هستند که هر گردشگری را با هر سلیقه ای به خود جذب می کنند.

وجود تفریحات آبی جذاب و منحصر به فرد در این جزیره باعث شده هر فردی برای یکبار هم که شده برای استفاده از تور کیش ترغیب شود. انتخاب بهترین زمان برای سفر به کیش و استفاده از تفریحات جالب آن مواردی هستند که باعث می شود تور کیش شما به جذاب ترین حالت ممکن برگزار شود. اگر شما هم قصد شرکت در تور کیش و بازدید از جاذبه های بی نظیر آن را دارید با ما همراه باشید تا شما را با ابعاد مختلف این جزیره زیبا آشنا کنیم.

kish-tour

بهترین زمان برای سفر با تور کیش

مسلما یکی از مهم ترین موارد در تور کیش انتخاب زمان سفر است. همانطور که می دانید جزیره کیش در محدوده مناطق گرم و خشک بوده و دارای آب و هوای نسبتا گرم در تابستان ها می باشد. فروردین ماه شلوغ ترین ماه در کیش است که با وجود آب و هوای گرمی که دارد مسافران زیادی در این ماه وارد کیش می شوند اما به طور کلی مناسب ترین زمان برای رفتن به کیش دی ماه تا فروردین ماه است. استفاده از تفریحات آبی در این مدت یکی از جذاب ترین قسمت سفر شما خواهند بود. در فاصله دی تا اواخر اردیبهشت جزیره کیش بهترین آب و هوا را دارد و می تواند بهترین تجربه شما را از تور کیش را رقم بزند. هر چند در جزیره کیش رطوبت زیاد است اما در این ماه ها میزان رطوبت به کمترین حد خود می رسد. میانیگن دمای هوا در این ماه ها بین 19 تا 22 درجه سانتی گراد است. در ماه های آذر و دی ممکن است با باران های سیل آسای موجود در این جزیره رو به رو شوید. در برخی از ماه های تابستان ممکن است رطوبت هوا به 100 درجه هم برسد.

kish-tour

جاذبه های گردشگری کیش

یکی از مهم ترین بخش ها در تور کیش جاذبه های گردشگری می باشند. جزیره کیش با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد دارای جاذبه های گردشگری بسیار گسترده ای است که هر کسی را به خود جذب می کند. ما در این قسمت به معرفی چند نمونه از جاذبه های گردشگری برجسته کیش می پردازیم تا در تور کیش خود از آنها دیدن کنید.

kish-tour

بوستان آهوان

بوستان آهوان یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری در جزیره کیش است. بوستان آهوان با مساحت بالایی که دارد، میزبان مسافران زیادی قرار گرفته است. البته حیوانات موجود در این بوستان فقط محدود به آهو نمی شوند و چند حیوان دیگر نظیر روباه، میمون، شغال، شیر، پرنده و گوزن هم در آن وجود دارند. آهوها در قفس نگهداری نمی شوند بنابراین به راحتی می توانید با کودکان خود به بازدید از آنها بپردازید. این بوستان یکی از مناطق گردشگری بسیار پرطرفدار در جزیره کیش است.

kish-tour

اسکله تفریحی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در جزیره زیبای کیش اسکله تفریحی کیش است. عرشه چوبی زیبای این اسکله یکی از قسمت هایی است که برای پیاده روی و لذت بردن از آب های نیلگون خلیج فارس استفاده می شود. طول این اسکله نزدیک به 437 متر است و توسط مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است. نزدیکی این اسکله به سایر مناطق تفریحی و همچنین سینما باعث محبوبیت آن شده است. در حاشیه این اسکله کافه ها و رستوران های متعددی وجود دارند که می توانید در آنها استراحت کرده و غذاهای دریایی را امتحان کنید.

kish-tour

ساحل مرجان کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش که بازدید از آن در تور کیش به هرکسی توصیه می شود ساحل مرجان کیش است. معمولا مسافران زیادی در زمان سفر به کیش وقت خود را در کنار این ساحل زیبا و جذاب می گذرانند. در این جزیره آلاچیق ها و محوطه هایی برای مسافران در نظر گرفته شده است که می توانید برای بازدید و لذت بردن از ساحل زلال و شفاف از آنها استفاده کنید. در این ساحل می توانید به تماشای غروب آفتاب نیز بپردازید.

kish-tour

شهر حریره کیش

شهر حریره کیش یکی از مراکز تفریحی کیش است که معمولا مسافران تور کیش از آن دیدن می کنند. قدمت طولانی این منطقه باعث شده که به یکی از جاذبه های تاریخی برتر جزیره کیش تبدیل شود. این شهر مربوط به زمان های قدیم است که نشان دهنده فرهنگ و جمعیت مردم ساکن در آن می باشد.

kish-tour

بهترین مراکز خرید کیش

یکی از دلایل جذابیت تور کیش وجود مراکز خرید متنوع آن است. شما در تور کیش می توانید در کنار بازدید از مراکز تفریحی و جذاب به خرید در فروشگاه ها و بازارهای آن هم بپردازید. وجود اجناس مختلف از بهترین برندهای مطرح جهانی با قیمت و کیفیت مناسب می تواند یک فرصت استثنایی برای شما در تور کیش باشد. بنابراین اگر قصد شرکت در تور کیش را دارید باید ابتدا با مهم ترین مراکز خرید آن آشنا شوید. ما در ادامه چند نمونه از مراکز خرید برجسته این جزیره زیبا را به شما معرفی می کنیم تا در تور کیش خود از این اطلاعات استفاده کنید.

مرکز خرید رویا مال(Roya Mall)

یکی از بزرگترین مراکز خرید در جزیره کیش مرکز خرید رویال مال می باشد. در این مرکز خرید مدرن و شیک اجناس مختلفی از جمله لباس، پوشاک، زیور آلات، عطر و … یافت می شوند. دکوراسیون زیبا و برندهای مطرح این مرکز خرید هرکسی را به خرید کردن ترغیب می کند. اگر در تور کیش شرکت کردید حتما از مرکز خرید رویال مال دیدن کنید و سوغاتی های مورد نظر خود را تهیه کنید. کیفیت بالای اجناس یکی از مزیت های خرید از این مرکز است. این مجتمع در یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است که دو طبقه آن برای فعالیت های اداری و دو طبقه فعالیت های تجاری در نظر گرفته شده است ضمنا دارای یک رستوران در پشت بام نیز هست. شما می توانید برندهای معروفی شامل اپل، کنوود، پاندا، مادر کر، اسپریت، گریماس، بنتون و .. را در این مرکز خرید تهیه کنید.

kish-tour

مرکز خرید کیش(Kish Trade Center)

یکی دیگر از مراکز خرید برجسته کیش، کیش سنتر است که دارای 4 طبقه با فروشگاه های مختلف می باشد. در این مرکز خرید اجناس مختلفی از برندهای خارجی معتبر بفروش می رسند. قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس یکی از مزایای مهم خرید از این مرکز است. البته دقت کنید که ساعات کاری این مرکز خرید از 8 صبح تا 13 ظ

  • ۹۷/۰۶/۱۵
  • محسن محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی